Kontingentpriser 2024

Hvad koster det at være medlem

Kontingent betales for 1 år ad gangen. Perioden er fra 1. april til 31. marts 2023
Kontingentpriserne er følgende;
Aktive medlemmer
Senior - alder 18 år og opefter kr. 1.000,-
Junior - alder 15 - 17 år kr. 450,-
Barn - alder 9 - 14 år kr. 275,- og kræver dog passivt medlemskab ved en forældre
Barn - alder op til det 9. år er gratis ved en betalende forældre.
Passiv medlemskab kr. 300,- Betyder, at man ikke kan benytte udstyr i klubben.

Hvad får du for dit kontingent?

Adgang til klubkajakker, pagaj og redningsvest. Når du er frigivet fra dit kursus, kan du ro når du har lyst og tid.  Hvis du køber din egen kajak er der fri bådplads, såfremt du opfylder betingelserne i vedtægterne.
Klubhuset kan benyttes til private formål i begrænset omfang og der betales pt. 10 kr. pr. gæst for lån af klubhuset.

Aktiviteter om sommeren
Så er der ture, som du kan melde dig til og her betales transporten af klubben.
Hver onsdag kl. 18.30 er der handikapløb, hvor man ror enten 4 eller 6 km. på tid i perioden 1. onsdag i maj til 2. onsdag i september. Her kan du se, hvordan du forbedre din rotid gennem sæsonen. Det er i samarbejde med Dragør kajakklub, som står for tidtagningen.
Andre aktiviteter i vinteralvåret
Du må gerne ro om vinteret - dog efter forholdene.  Derudover er der p.t. andre aktiviteter som;
  • Svømning -  Dragør svømmehal en gang om ugen. Det er hver fredag i tidsrummet kl. 19.00 - 20.00. Dette er inkluderet kontingentet.
  • Yoga - Hver tirsdag er der Yoga kl. 19.00 - 20.00 i Wiedergården. Dette er også er inkluderet i kontingentet.
  • Orienteringsløb i vinterhalvåret  - Sammen med andre kajakklubber er der 6 løb over vinteren. Der er 100-150 løbere, så dette er ret populært. Vi holder også et lille introkursus for dem, der aldrig har prøvet at løbe orienteringsløb før. Dette er også inkluderet i kontingentet.