Klubbens aktiviteter

Fælles langture
Turudvalget arrangerer fælles længere ture, som giver mulighed for at opleve andet rovand end vores eget.
På siden her du se kommende ture, disse vil desuden blive opslået på rokortet.

Stævner
Der holdes mange stævner og konkurrencer rundt omkring i landet, og det er muligt for alle medlemmer at deltage. Klubben bidrager økonomisk til startgebyr og kørselsudgiften.

Arrangementer i klubben

Pilen holder en masse arrangementer, som medlemmerne selv arrangerer. Det kan være Skt. Hans, gløgg hygge, fællesspisning efter roture m.v.
Derudover er der efter generalforsamling i foråret og efteråret fælles spisning med grill.
Om sommeren griller vi om torsdagen. Man tager sit eget kød med og salat eller kartofler mv til det fælles salatbord. Tilmelding via rokort.

Handicap hver onsdag
I sommerhalvåret er der ro-handicap hver onsdag kl. 18.30. Alle kan deltage i handicaproning uanset køn, alder og form – også kursisterne. Ideen er, at alle har en chance for at vinde, idet de hurtigste starter til sidst, og derfor kommer alle nogenlunde samtidig i mål. Deltagelse i handicap er en god mulighed for at følge din egen form-fremgang i løbet af sæsonen og nyde det sociale samvær.
Vi opfordrer nye medlemmer til at deltage i ro-handicap.

Aktiviteter i vinterhalvåret
Svømning
I vintersæsonen er der mulighed for at svømme i Dragør svømmehal en gang om ugen. Det er hver fredag i tidsrummet kl. 19.00 - 20.00. Dette er inkluderet kontingentet.
Yoga
Hver tirsdag i vinterhalvåret er der Yoga kl. 19.00 - 20.00 i Wiedergården (Kedelhuset). Dette er også er inkluderet i kontingentet.
Vinterroning
Er du først helt sikker i kajakken, kan du også ror om vinteren. Læs om de nærmere bestemmelser derom på hjemmesiden.
Orienteringsløb i vinterhalvåret
Sammen med andre kajakklubber er der 6 løb over vinteren. Der er 100-150 løbere, så dette er ret populært. Vi holder også et lille introkursus for dem, der aldrig har prøvet at løbe orienteringsløb før.